15 Aralık 2011 Perşembe

İlk Göz Ağrım '' Playfull Kiss'' ^^

 
Evet , ilk göz ağrım ... Bu da blogumda ilk yazım .. :)Bir gün face'de boş boş gezinirken bir akrabamın paylaştığı videoyu izledim .. Video Playfull Kiss traileriydi . Şans ki çok hoşuma gitti ve Aslı ' ya sordum : Nedir bu ? Neyin nesi ? ^^ O da bana bunun bir Kore dizisi olduğunu söyleyerek izleyebileceğim linkleri verdi ... 1,5 yıl öncesinden bahsediyorum. :D Ben de koyuldum araştırıp izlemeye .. Bütün bölümleri 2 günde bitirdim .

Bu dizi nasıl mı ?

Lisede bir kaç yıldır okulun en popüler çocuğuna aşık olan Oh Ha Ni aşkını itiraf etmeye karar verir. Bir mektup yazar ama o mektup ona yazım hataları düzeltilmiş olarak döner .. Okulun havalı , çalışkan oğlanı Baek Seun Jo resmen Oh Ha Ni'yi aptal yerine koyarak reddetmiştir derken babasıyla yaşayan Oh Ha Ni ' nin evi deprem sonucu yıkılır ve bunu duyan Ha Ni ' nin babasının arkadaşı onlara taşınması için onları ikna eder... Bu da hikayemiz ya Baek Seun Jo , Ha Ni ' nin babasının arkadaşının oğludur .. Hahah :D Ohh açıkladım .. Bunun sonrasında gerçekleşen olayları anlatan dizimiz o kadar eğlenceli ve dolu dolu ki ..

İlk dizim olarak ben de derin izler bıraktı ve sonra o başlayış o başlayış oldu şimdi blogu açtım .. :D

Gerek bol kissle ( adı üzerinde Hınzır Öpücük ) gerek dolu bir sonla 1. lik hak eden bir diziydi ...


15 yorum:

  1. benimde ilk göz ağrım zaten kore dizilerini izlemeye bu dizen başladım benim hiyamde senkine çok benziyor bir dün cesaretin var mı aşka şarkısını dinlerken o videoyu koymuşlar işteplayfullm kiss ile ilgili sonra ben bunu izledim bu oyunculara ve bu videoya aşık olsum işte bir izledim iki mizledim sonra sonunda oyuncuların isimlerini koymuşlar kim hyung joong ve jung so min sonra benim aklıma geldi açtım interneti yazdım isimleri ve bu ikilinin beraber olğduu diziyi açtım ismi playfull kiss hemen koyuldum iş başına aslında ben bu videonun bu diziden alındığı sahneleri biliyordum ama inanırmısınız bunu ilk izlediğimde bile izlemek geldi içimden sonra dizinin ismini yazdım ve asya dizi denen siyeyi buldum ama bu diziyi izlerken kim hyung joong u çok beğenmiştim ve jung so minide tabiki aşklarınıda sonra kim hyung dizilerini buldum işte boys over flowers dream high gibi ve sonra o flimleri izleyince tabi başka siteler buldum ve tabiikii başka oyuncularda ve bu oyuncularım dizilerini genel olarak playfuul kissi 2 kere iizledim 3.ye başladım 6.bölümüne geldim ve şans eseri boys over flowers ı buldum onu izledim onuda 2 kere ama 2 kere izlediğime değmiş çünkü anlamlı ve güzel dizilerdi sonra sonra nerdeyse 15-16 dizi izlemişimdir ama unutmayın bu dizileri izlemeyi bırakmıcam ve daha çok seyler öğreneceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu koreli'lere bayılıyorum (lee min ho ) :)

      Sil
    2. ben ilk önce 1 2 sene önce cesaretin varmı aşka klibini iziliyodum ve kim hyun joong ve jung so min çiftini çok seviyodum.filmi yoktur diye düşünüp başka şarkılar dinlemeye karar verdim ve meğersem küçüklüğümden beri kore için içimde bi his varmış.benim aslında ilk göz ağrım boys over flower (bof) bu filmi ben televizyonda izliyodum.fakat sonra okullar açıldı. ve bende bof u unuttum tabi.şimdi yani 13 yaşındayım o zaman 10 11 yaşındaydım.arkadaşım kore öğreniyodu kağıtlara yazıp kelime ezberliyodu bende tabi aldım kağıtları fakat ezberleyemedim üniversiteye allah izin verirse puanım tutarsa güney koreye kore dilini öğrenip gidicem.orda yaşayacağım ama işte kaderim üniversite puanıma bağlı bana bu arada biraz dizi önerirmisin bof playfull kiss city hunter dışında kore dizileri istiyorum :D :D :)

      Sil
  2. Benim ilk göz ağrım BOF oldu nasıl kore dizileriyle tanıştığımı sorarsanda kuzenimin evinde kaldığım bir gün o izliyordu ,oyuncuları çok yakışıklı olduğundan izleme kararı aldım ciddi anlamda çok sarıyor bizim dizilerimiz gibi bir olay sakız gibi uzayıp 100 bölüm falan olmuyor :) 50 dk ve 16 20 bölüm arası olduklarından cazip geliyor... Bofdan secret garden, you are beautiful,playfull kiss,coffee prince.... Bu şekilde devam ettim =)

    YanıtlaSil
  3. Zaten bir başlayınca bırakamıyor insan. Kore dizileri farklı bir boyut resmen. ^o^

    YanıtlaSil
  4. benim ilk göz ağrım da boys over flowers ilk onunla başladım arkaaşım sayesnde sonra müptelası oldun korenin tabi sonrada playful kiss i izledim. canım izlemek istedikçe tekrar tekrar izliyorum her iki diziyide en az3 kere falan izledim

    YanıtlaSil
  5. bnde playfull kiss in hayranıyım özellikle kim hyung joong bu dizide oynuyor die izledim ve hayranı oldum. bitti dieplayfull kis bitti die üzülürken özel bölümlerinin olduğunu öğrendin nasıl sevindim bilemezsiniz. :D

    YanıtlaSil
  6. BOF tu benim. Acayip etkilenmiştim o filmden. sonra playfull kiss, personal taste, you are beautiful, heartstring oldu. ama ençok you are beautifulu seviyorum

    YanıtlaSil
  7. Benim de ilk göz ağrım boys over flowers sonra 4 kez playfull kiss i izledim izledikçe izleyesi geliyor insanin halen yeni diziler izliyorum kore dizilerinin hepsi çokk güzell

    YanıtlaSil
  8. benimde ilk göz ağrım playfulkiss onun için yazınızı okudum. çok iyiydi dizi :D

    YanıtlaSil
  9. Ben de ilk Playfull Kiss'i izlemiştim. Hikayemi merak ederseniz de; Bir gün teyzemin evine gitmiştik. Kuzenim (21) K-Fanı değildi ama dizilerini izlemeye bayılırdı. O gün beni de çağırdı bilgisayarı Tv'ye bağladık. İzlemeye başladık. Bu olaydan 3 ay sonra da Kore-Fanı oldum. 3,5 aydır Kore fanıyım.

    YanıtlaSil
  10. Benimde ilk izlediğim dizi playful kiss gerçekten o kadar harikaki yeri bende çok ayrı ve sonra bi baktım kore fanı olmuşum ve hep kore şarkıları ve dizileri izlemeye başlamışım öyle bi bağlıyoki kendisine harika bişeyyy

    YanıtlaSil
  11. Benim ilk göz ağrım boys over flowers *-*

    YanıtlaSil
  12. Boys Over Flowers muhteşeeeeeem
    kim hyun joong da oynuyo orda birde lee min ho hele de goo hye sun ^o^

    YanıtlaSil

Lütfen argo kelimeler kullanmayınız .