16 Aralık 2011 Cuma

Koizora - Gökyüzünde Aşk



Bu diziden bahsetmeden geçemeyeceğim .. Beni hıçkıra hıçkıra ağlatan 6 bölümlük bir Japon dizisi ..

Tahaka Mika liseli bir kızdır.Bir gün durduk yere sınıfından bir erkek onu öper.Boyalı saçları ve piercingleri yüzünden göze çarpan Hiro'dur bu.Bir de onun başka bir sevgilisi vardır.Mika ilk öpücüğü böyle olduğu için şoktadır ve üzgündür.Bunu unutmaya çalışır ve bir arkadaşı ona birisiyle çıkmasını tavsiye eder ve bu Tatsuya'dır.Ancak , o çoktan Hiro'ya aşık olmuştur....

Tam bir dram dizisiydi .. Çok ağlayabilirsiniz ama kesinlikle izlemelisiniz .. Bu dizi de ben de derin izler bırakmıştı .. Başta Hiro'nun botokslu gibi dudakları ve sırıtan sarı saçları bana itici gelmişti ama sonradan o sempatikliği onu sevdirdi .. Ost'unu da hala dinlerim .. :)

2 yorum:

  1. 6 bölümlük bir dizi demişsiniz merak edip baktım ama dizi değil film sanırım hangi siteden izlediyseniz link atar mısınız??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dizinin filmi de var evet. Tabi ben dizisini izledim. Buyrun link:
      http://yeppudaa.com/showthread.php?t=23658

      Sil

Lütfen argo kelimeler kullanmayınız .