6 Eylül 2013 Cuma

Kore Yemeği: Yumurta Rulosu (Geranmal-i)


 
(Tarif ve Fotoğraflar ''Lezzetli Kore Yemek '' bloğuna aittir.)

Ben yumurtayı pek sevmem, sık sık yemem. O yüzden kendim denemedim ama deneyen arkadaşlardan da bildiğim kadarıyla çok lezzetli bir Kore kahvaltısı. Sizle Koreli Lale ablanın tarifini paylaşacağım, tereddüt etmeden yapabilirsiniz. Yapanlar seviyor. ;)

Malzemelerimiz; 5 tane yumurta, 2-3 sap yeşil soğan, susam, tuz, kırmızı biber.

Yapılışı ise çok basit. Soğanları yıkadıktan sonra ince ince doğruyoruz. Sonra yumurtalarımızı bir kapa kırıp içine soğan ve baharatları da ekleyip bir güzel karıştırıyoruz. Ardından büyük bir tavaya bir yemek kaşığı kadar sıvı yağ koyup, ısınınca yumurtalı karışımı döküyoruz. Yumurta pişmeye başladığında bir kenarından hafifle kaldırarak rulo yapmaya başlıyoruz. Rulo yaptıktan sonra bir kaç dk. ruloyu ters düz çevirerek kızartıyoruz. Yumurtayı bir tabağa alıyoruz, soğuduktan sonra dilimleyip servis ediyoruz. Ama dikkat! Sıcakken kesmeyin, keserseniz dağılır. Aşağıdaki fotoğraftan da gayet net bir şekilde pişirmeyi anlayabilirsiniz. Afiyet olsun! ^^

               

Afiyet bal şeker olsun, umarım beğenirsiniz! 
Yaptıktan sonraki fikirlerinizi ve merak ettiğiniz tarifleri yorumlarda belirtirseniz sevirim. ^^
Kendinize iyi bakın! :)



4 yorum:

  1. Ben bu şeyi çok merak ediyorum:Balık keki^_^ hani gu jun pyo bi oturuşta 20 tane yiyomuş ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde yapabileceğimizi sanmıyorum. :)

      Sil
    2. ben yaptım çok güzel luyo gu jun pyo kadar çok yiyemedim ama benim damağıma çok uyuyor ne diyeyim şimdi ama ilk deneyişim bir faciaydı yumurta pişmemiş ve rulo olmamıştı hepsi çöpe gitti ikinci deneyişim çok güzel oldu

      Sil

Lütfen argo kelimeler kullanmayınız .